Targi Gardenia – 18. urodziny: dojrzałość do zmian!
Przed nami XVIII edycja Międzynarodowych Targów Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA 2024. „Pełnoletność” to czas ważnych zmian – w przypadku Gardenii będzie ich wiele. Niewątpliwie warto zarezerwować tę datę w kalendarzu: 16-18 października będą należały do branży ogrodniczej!
17-letnia ewolucja Targów Gardenia znajdzie w tym roku swoją dojrzałą odsłonę:
- termin skrojony na życzenie branży i na jej sugestię ulokowany możliwie wczesną jesienną porą,
- powrót do pawilonów 7, 7A, 8, 8A oraz 6,
- przeniesienie na dni robocze (środa-piątek, aby zmaksymalizować udział profesjonalnej publiczności),
- mocniejszy niż dotychczas nacisk na pozyskanie zwiedzających spoza granic Polski.
- Miniona edycja Targów Gardenia pozwoliła nam na wyciągnięcie wielu wniosków – wiemy, w która stronę sięgnąć po potencjał dla rozwoju imprezy i w tym roku będziemy z niego czerpać garściami. Liczymy, że sytuacja światowa jest stabilna na tyle, aby rozwiązania dotąd zamknięte otworzyć ponownie i skorzystać z szans, których dotychczas nie mieliśmy. – mówi Paulina Maniecka, dyrektor projektu GARDENIA. Głównym założeniem tegorocznej edycji będzie zatem bogata ekspozycja, skupiona na różnorodności i nowościach branżowych, zwiększanie kompetencji osób funkcjonujących w branży ogrodniczej oraz skupienie na jakości, nie liczbie zwiedzających. Mocnym punktem będą planowane strefy inspiracji oraz organizacja ekspozycji, w której przeprowadzona będzie rewolucja na skalę przełomu.
Istotnym kontekstem będą odbywające się niemal jednocześnie, bo w dniach 15-17 października, Targi POLECO. Jest to największe i najważniejsze miejsce spotkań przedstawicieli instytucji legislacyjnych, samorządów oraz reprezentantów świata biznesu, nauki i edukacji bezpośrednio związanych z branżą ochrony środowiska i gospodarką komunalną. Targi odwiedzają przedstawiciele przedsiębiorstw m. in.: gospodarki komunalnej, gospodarki odpadami, energetycznych, ciepłowniczych i wodociągowych, a także utrzymania zieleni miejskiej.
Od lat Targi Gardenia to przestrzeń do spotkań na gruncie rodzimego biznesu, ale nie tylko – to także idealna okazja do zaprezentowania oferty zagranicznym zwiedzającym. Daj się poznać, odkryj nowy potencjał!
Czym jest Polska Oferta Eksportowa?
- Polska Oferta Eksportowa to top of the top polskiej produkcji – zebrane w formie katalogu najatrakcyjniejsze oferty najlepszych polskich firm branży ogrodniczej. Jeśli chcesz, aby Twoje produkty i usługi trafiły na biurka decyzyjnych osób u czołowych odbiorców zagranicznych, nie może Cię tu zabraknąć!
- To przejrzysty i skondensowany zbiór propozycji przygotowanych pod sprecyzowaną grupę zwiedzających. Firma – produkt/usługa – przewaga konkurencyjna – kontakt. Tylko tyle i aż tyle, aby zacząć intratne relacje z nowymi odbiorcami.
Green Networking – topowe polskie firmy oraz reprezentanci zagranicznych odbiorców będą zaproszeni na spotkanie branżowe I dnia Targów* (16.10.2024 r.). Celem tego koktajlowo-networkingowego wieczoru będzie nawiązanie i ocieplenie relacji, w atmosferze VIP ONLY, przy wyśmienitym jedzeniu, nastrojowej muzyce i w pięknych okolicznościach Alei Lipowej.
*Oferta uczestnictwa będzie kierowana indywidualnie w późniejszym czasie.
Kluczowi zwiedzający – tegoroczna Gardenia ma ambicję stać się areną międzynarodowych spotkań. Rozpoczęliśmy już proces pozyskiwania kontaktów zagranicznych, które otworzą dla polskich firm zupełnie nowe perspektywy. Kogo zapraszamy?
- Pracowników wyższego szczebla z topowych zagranicznych firm produkcyjnych
- Przedstawicieli europejskich sieci handlowych i dystrybucyjnych
- Członków zagranicznych stowarzyszeń, związków i izb branżowych
- Centra ogrodnicze z Polski i zagranicy