Organizator:

Targi Gardenia – biznesowy hub dla branży ogrodniczej

Podziel się

Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu GARDENIA to jedno z ważniejszych wydarzeń dla ogrodnictwa – udowodniło to już 15 edycji, które z roku na rok, nieprzerwanie, umacniały pozycję wydarzenia w branżowym kalendarzu.

 

Międzynarodowe nie tylko z nazwy

Spotkanie przedstawicieli branży ogrodniczej na Międzynarodowych Targach Poznańskich to nie tylko przestrzeń dla relacji na rodzimym gruncie, ale również doskonała szansa na rozpoczęcie handlowych relacji z zagranicznymi dostawcami i odbiorcami.

Prowadzony w tym celu program Hosted Buyers maksymalnie ułatwia organizację wizyt zagranicznych gości – począwszy od nawiązania kontaktu, przez zapewnienie przejazdów i noclegów, aż po zaaranżowanie indywidualnego programu zwiedzania i spotkań matchmakingowych w czasie targów. Wśród zapraszanych gości znajdują się przede wszystkim dyrektorzy sprzedaży, kupcy i dyrektorzy do spraw zakupów, właściciele centrów ogrodniczych, sieci handlowych DIY, hurtowni ogrodniczych, szkółek roślinnych.

 

 

Długofalowe relacje

Obecna sytuacja geopolityczna postawiła branżę ogrodniczą (jak i inne sektory gospodarki) przed wyzwaniem reorganizacji procesów produkcyjnych i logistycznych. Aby ułatwić krajowym przedsiębiorcom funkcjonowanie w utrudnionej sytuacji planujemy zintensyfikować działania w obrębie programu Hosted Buyers poprzez poszukiwanie nowych rynków zbytu m. in. w Wielkiej Brytanii, Danii, Litwie, Łotwie i krajach skandynawskich. Zwiększymy tym samym liczbę zaproszonych zagranicznych gości do 200 osób, dbając jednocześnie o jak najbardziej precyzyjną selekcję grupy zakupowej, kierując się przede wszystkim przewidywanym potencjałem zakupowym (priorytetem są duże zagraniczne sieci handlowe). Wystawcy Targów Gardenia mają w tym zakresie znaczącą rolę – przy wyborze gości kierujemy się ich sugestiami i istniejącymi relacjami, aby wzmocnić międzynarodowe więzi i ułatwić ich rozwój.

 

Relacje dźwignią handlu

Motorem i motywacją dla zespołu Targów Gardenia jest wspieranie prosperowania branży i biznesowa korzyść wystawców. Aktywnie pomagamy polskim firmom w sięganiu po klientów z kolejnych rynków, a zagranicznym klientom dajemy szansę wykorzystania niezwykłego krajowego potencjału. Ubiegłe lata udowodniły sprawne funkcjonowanie programu Hosted Buyers w ramach Targów Gardenia i głęboko wierzymy, że odegra on w czasie najbliższej edycji, już 17-19 listopada 2022 r., kluczową rolę dla polskich producentów i dystrybutorów.

W razie pytań - zachęcamy do kontaktu!

Aleksandra Konopa