Organizator:

Hosted Buyers

Podziel się

Już od kilku lat Targi GARDENIA tworzą przestrzeń nie tylko dla relacji na rodzimym gruncie, ale aktywnie wspierają polskie firmy w sięganiu po klientów z kolejnych rynków! Jednocześnie, zapraszając zagranicznych gości, umożliwiamy im poznanie polskiego potencjału i nawiązanie strategicznych relacji na kolejne owocne sezony.

 

 

Działania promocyjne podjęte przez zespół GARDENII mają na celu przyciągnięcie jak największej liczby zwiedzających z rynków skandynawskich (Norwegia, Finlandia, Szwecja, Dania), nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia), Europy Środkowej (Czechy, Słowacja) oraz Europy Zachodniej – podkreśla Paulina Maniecka, dyrektor projektu. 

Idea HOSTED BUYERS Programme polega na zaproszeniu gości z zagranicy – dyrektorów sprzedaży, kupców, dyrektorów do spraw zakupów, właścicieli centrów ogrodniczych, sieci handlowych DIY, hurtowni ogrodniczych, szkółek roślinnych – i organizacji spotkań z polskimi wystawcami. W ramach HOSTED BUYERS organizatorzy oferują zwrot kosztów zawiązanych z przelotem, zakwaterowaniem w hotelu, wyżywieniem, dodatkowo zaproszenie do targowej strefy VIP. – Nasi wystawcy mają realny wpływ na osoby, które odwiedzą Targi w ramach HOSTED BUYERS. Wystarczy, że zaproponują nam osoby, z którymi chcieliby nawiązać współpracę – pointuje.

Masz pytania?

Skontaktuj się z opiekunem programu HOSTED BUYERS:

Iwona Stefańska