Organizator: Grupa MTP

Hosted Buyers

Podziel się

Nieustannie poszukujemy nowych rynków zbytu dla polskich producentów.

 

Działania promocyjne podjęte przez zespół GARDENII mają na celu przyciągnięcie jak największej liczby zwiedzających z rynków skandynawskich (Norwegia, Finlandia, Szwecja, Dania), nadbałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia), Europy Środkowej (Czechy, Słowacja) oraz Europy Zachodniej – podkreśla Jakub Patelka, dyrektor projektu. Służy temu program HOSTED BUYERS.

Jego idea polega na zaproszeniu gości z zagranicy – dyrektorów sprzedaży, kupców, dyrektorów do spraw zakupów, właścicieli centrów ogrodniczych, sieci handlowych DIY, hurtowni ogrodniczych, szkółek roślinnych – i organizacji spotkań z polskimi wystawcami. W ramach HOSTED BUYERS organizatorzy oferują zwrot kosztów zawiązanych z przelotem, zakwaterowaniem w hotelu, wyżywieniem, dodatkowo zaproszenie do targowej strefy VIP. – Nasi wystawcy mają realny wpływ na osoby, które odwiedzą Targi w ramach HOSTED BUYERS. Wystarczy, że zaproponują nam osoby, z którymi chcieliby nawiązać współpracę – pointuje.

Masz pytania?

Skontaktuj się z opiekunem programu HOSTED BUYERS:

Iwona Stefańska
Magdalena Sobczak