Program Hosted Buyers na Targach Gardenia 2020
Zależy nam na tym, aby wspierać, doceniać i promować polskich producentów. Z myślą o nich każdego roku rozwijamy program HOSTED BUYERS, który pozwala zaplanować spotkania zagranicznych kontrahentów z polskimi wystawcami.
GARDENIA to wydarzenie o ugruntowanej pozycji na polskim rynku
- ponad 500 wystawców z Polski i z zagranicy,
- 25 000 m2 powierzchni wystawienniczej
- ponad 23700 uczestników!
To ważne źródło inspiracji i wiedzy o najnowszych trendach w ogrodnictwie. Każdego roku wystawcy przygotowują wyjątkowo bogatą i różnorodną ofertę, a stowarzyszenia i związki branżowe wspierają Targi pod względem merytorycznym.
Zależy nam na tym, aby wspierać, doceniać i promować polskich producentów. Z myślą o nich każdego roku rozwijamy program HOSTED BUYERS, który pozwala zaplanować spotkania zagranicznych kontrahentów z polskimi wystawcami celem ułatwienia nawiązania kontaktów biznesowych. Wkładamy ogromny wysiłek w to, aby w ramach programu Hosted Buyers zapraszać osoby decyzyjne, które będą mogły stać się partnerem biznesowym dla polskich firm. Wśród nich znajdują się dyrektorzy sprzedaży, kupcy, właściciele centrów ogrodniczych, sieci handlowych DIY, hurtowni ogrodniczych czy szkółek roślinnych.
W 2020 roku celujemy w klientów:
- ze Wschodu - Rosja, Białoruś, Ukraina, •
- z Europy Zachodniej - Niemcy, Francja, Hiszpania, Holandia, Belgia,
- z krajów skandynawskich - Dania, Szwecja,
- z Europy Południowo wschodniej - Czech, Słowenii, Słowacji, Austrii, Węgier
Do tej pory udział w Targach zapowiedzieli przedstawiciele szkółek i centrów ogrodniczych oraz architekci krajobrazu z Rosji, Estonii, Ukrainy i Czech oraz z krajów Europy Zachodniej.